Teplo, auto, zvracení! :-(

10.07.2009 18:01

Ahoj! Dneska se mi povedlo to co ještě nikdy předtím. Dnešní ráno začalo, tak slibně. K snídani jsem dostala těstoviny s vepřovým masem, zeleninkou a to vše zalité lahodným vývarem. Parádně jsem se nacpala. :-) A odpoledne jsme jeli k veterináři nechat si dát do srsti kapičku proti klíšťatům, blechám a tak... K naší smůle veterinář měl dovolenou. Spíš k smůle páníčků, mě se tam moc nechtělo. Páníčkové si pak ještě tedy něco vyřídili a jeli jsme domů. Pří zpáteční cestě se mi udělalo špatně. A pozvracela jsem páníčkovy svetr, který měl na zadním sedadle. Nebyl z toho nadšený! Nevím co se rozčiloval byli to jen těstoviny. No,... Tím to, ale neskončilo. Když jsem dojeli domů, tak jsem se vyzvracela ještě v chodbě. To na mě panička trochu smutně koukala a neměla radost. Dorazila jsem ji až když jsem skočila na postel a pozvracela obě dvě postele. To už byla trošku naštvaná. :-) A mě se udělalo konečně dobře. Dnešní večer končí tím, že jsem dostala suché granule. :-( Jako kdyby nevěděli, že granule bez masa či konzervy nejím. Půjdu spát s prázdným žaludkem protože granule jíst nebudu.

—————

Zpět