Po dlouhé době jsem zase tady.

03.06.2009 10:26

Panička měla hodně práce a málo času na moje webové stránky. Konečně se mi ji povedlo dostrkat k počítači a nechat tu alespoň malou zprávičku o mě.

 

Bylo mi 6 měsíců a vážím 4,70 kg. Ještě kousek a budu mít pět kilo. :-) A byli jsme u pana veterináře, protože jsem měla červené tlapičky a strašně mě to svědělo. Měla jsem roztoče. Dostala jsem kapičku za krk, abych jsem se jich zbavila. Minulý týden jsem byla na kontrole. Trochu se mi to zlepšilo a na další kontrolu jdu 15.6. Jo, málem bych zapomněla dostala jsem ještě mastičku. Protože si tlapky pořát lížu, tak abych pro změnu neměla kvasinky. Mažeme dvakrát denně. Páníček mě musí držet a panička mi maže. Tohle mě ani trochu nebaví. Celkově jsem na ty svoje tlapky choulostivá a oni mi pořát něco na ty nohy mažou a nebo když přijdeme z venkova, tak mi zase otírají tlapky. To nepochopím.

 

Celý minulý týden byla zima, pršelo a nemohla jsem chodit ven! Já a voda to nejde dohromady. Moc spolu nekamarádíme. Voda má být tak akorát v misce. Ale od pondělka je zase hezky a já jsem pořát venku. Páníčkové mi dali na dvorek pelíšek a já se na sluníčku pěkně vyhřívám. Zrovna včera mě museli hodně přemlouvat, abych šla domu. :-) Chyběla jsem jim v posteli. :-)

—————

Zpět