Návštěva u veterináře a další příhody

09.02.2009 14:50

Dneska jsem byla u veterináře, protože chodím až moc často čůrat. Přes den i každou hodinu a to se páníčkům nějak nezdálo. No, a veterinář konstatoval, že jsem trošičku nastydlá! Dostala jsem tabletky, které musím brát dvakrát denně. To jsem zvědavá jak mi je páníčkové chtějí dát. Už teď je nechci. Bude boj! Jo a taky jsem se vážila a už mám 2,5kg.

 

Dneska bylo opravdu nádherně a svítilo sluníčko. Páníčkové mě nechali proběhnout na velikánské zahradě! Páníčkové chtěli vyzkoušet jestli i na velkém prostoru se budu držet na blízku a jestli přiběhnu na tón píšťalky. Už vím, že jedno písknutí je změna směru trasy páníčka a dvě písknutí je povel "ke mě". Ale nějak mi nedochází k čemu je ještě to jedno dlouhatánský písknutí. Stále se snažili abych si lehla. No nic nemůžu umět všechno.

 

A předevčírem jsem byla na návštěvě u známých. Koupili si Jorkšírského teriéra. Hrozně moc jsem si s ním chtěla hrát, ale nějak se mu nechtělo. Asi nemohl překousnout, že jsem ho přeprala. Je to bábovka. :-)

—————

Zpět